සමකය වටේ

ඔබගේ අද්දැකීම එවන්න මෙන්න ලිපිනය ndilruksha@gmail.com

Full width home advertisement

සංචාරක

පුවත්

Post Page Advertisement [Top]

සිරිපා අඩවියේ ඇතැයි විශ්වාස කළ එහෙත් මෙතෙක් අප්‍රකටව පැවත් දිවා ගුහාව ස්ථිර ලෙසින් ම සොයගත් බව සිරිපාද නාහිමියෝ පවසති.
සිරිපා මළුවට මීටර් 100ක් පමණ පහළින් මේ ගුහාව ඊයේ සොයා ගත් බව උන්වහන්සේ පවසති. මේ ගුහාවේ තිබී ඒ බැව් කියැවෙන සෙල් ලිපියක්ද නිශ්ශංක මල්ල රජුගේ යැයි ගුහා සිතුවමක්ද සොයා ගන ඇත.මෙවර සිරිපා වන්දනාවේ යෙදෙන්නන් සඳහා මේ සොයාගත් දිවා ගුහාව වන්දනා මානයට විවර කරන බවද උන්වහන්සේ පවසති.





රජු ගේ කැටයම


සෙල් ලිපිය මේ මගින් දිවා ගුහාව මේ බැව් තහවුරු වන බව නා හිමියෝ පැවසූහ



සෙල් ලිපිය

නිශ්ශංක මල්ල රජුගේ ගුහා සිතුවම





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
asels kuruluwansa, ranjith rajapaksha - අසේල කුරුළුවංශ, රන්ජිත් රාජපක්ෂ

28 comments:

  1. එල... මෙක ෂුවර් ද බං ...

    ReplyDelete
  2. අනේ බොහොම පින්වත් ප්‍ර‍වෘත්තියක්... බුද්ධාලම්භන ප්‍රීතියෙන් මගේ සිත ඔකද උනා... තවත් දිවා ගුහාවක් තියෙනවා නේද කුරුව්ට පැත්තෙ... මම එතැනට නම් ගිහිල්ලා තියෙනවා...

    ReplyDelete
  3. මම විශ්වාස කරන්නේ නෑ ඒ මෙතන කියා... මොකද එතන මීට වඩා දේ තිබිය යුතුයි...

    ReplyDelete
  4. දිවා ගුහාව තියෙන්නේ නිකරගුහාවේ නේද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    3. බොහොම කරුණාවෙන් ඉල්ලා සිටිනවා ඕනම මතවාදයක් සඳහා මේ අඩවිය කාටත් විවෘතයි. ඒත් අසැබි වදන් පමණක් එපා. මේ අඩවිය මගේ දරුවන් මෙන්ම ඒ වයසේ දරුවන් ද කියවනවා.සමහර විට ඔබේ දරුවන්ද කියවන්නට ඉඩ ඇත.

      Delete
  5. සාධු..... සාධු.... සාධු..... අනේ හොඳයි අපිට ඊළඟ සැරේ යද්දී දිවාගුහාවත් වැඳ පුදාගෙනම එන්න පුළුවන්

    කෝරලේ වලව්ව

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඉහළ කමෙන්ට් කළ සියල්ලන්ටම...
      මෙය හරිද වැරදිද යන්න මා නොදනිමි. සිරිපා නා හිමිගේ ප්‍රකාශය මා සටහන් කොට ඇත.

      Delete
    2. චැක් මීවනයා හිටියනං ඔය සෙල්ලිපිය කියවගන්න තිබුනා..

      Delete
    3. හිකිස්..... ඒකා මැරිලද කොහේ. බ්ලොග් එකේ මිනීමරුවෝ කැරපොත්තෝ සල්ලාලයෝ මකුළුවෝ එකී මෙකි නොකී එවුන් පිරිලා.

      Delete
    4. ඇත්තටම මීවනයට මොනවද වෙලා තියෙන්නේ.

      Delete
  6. හාමුදුරුවෝ කළබල වෙලා වැඩියි වගේ... තව ටිකක් හොයලා බලලම මේ ටික කිව්වනං හරි...

    ReplyDelete
  7. මම නම් දන්නෙ නැහැ.

    සෙල් ලිපි වල මොනවද තිබ්බේ කියල සදහනක් නැත්ද?

    ReplyDelete
  8. හාමුදුරුවෝ මේ ගැන 100% දනගෙනද දන්නේනෑ ප්‍රසිද්ධ කලේ. එහෙම නැත්නම් තමන්ගේ කාලේදී මෙහෙම දෙයක් කළා කියලා ප්‍රසිද්ධ වෙන්නද?

    ReplyDelete
  9. අහන්නත් සතුටුයි......

    ReplyDelete
  10. සාධු සාධු පින් ලැබියං ඇස්දෙකට...

    ReplyDelete
  11. මේක නියම දිවා ගුහාව කියල මටත් හිතෙන්නෙ නෑ, කොහොම උනත් හාමුදුරුවො ඉක්මන් වෙල වැඩියි වගේ. මගේ හිතේ නියම විදියට තවම පුරාවිද්‍යා පරීක්‍ෂණයක්වත් කෙරිල නෑ වගේ, මහජන ප්‍රදර්ශනයට අවස්ථාව දෙන්න හිතුවට.

    ReplyDelete
  12. සියලුම කමෙන්ට් වලට.......
    මෙහි සත්‍යතාව තාම තහවුරුකොට නෑ. මා ඉදිරිපත් කළේ අද දවසේ ප්‍රවෘත්තිය පමණයි. මේ තුළින්ම මතවාදයක් ද හැදේවිනේ. බලමු පුරාවිද්‍යාඥයන් මොනවා කියයිද කියලා.

    ReplyDelete
  13. ගොඩක් වටින ලිපියක්

    ReplyDelete
  14. මම ඊයේ සුවර්ණවාහිනි පුවත් වල දැක්ක මේ ගුහාව අවාරේ සිරිපා වැඩසටහනකදී ජැක්සන් ඇන්තනි විස්තර කරනවා. ඒ අනුව මේක අළුතින් හොයාගත්තාය කියන එක විහිළුවක්. අවශ්‍ය වන්නේ ‍ඉතිහාස ගත සාක්ෂි සහිතව ඔප්පු කිරීමයි..

    ReplyDelete
  15. මේක අත්තක් නම් කියලා වැඩක් නැහැ. තවත් සාධක සහිතව කිව්වනම් ගොඩක් හොඳයි.

    ReplyDelete
  16. මම මේ වගේ පෝස්ට් වලට ආසයි..මේ ටිකේ බ්ලොගේ වහලා දාලා පොත් කියවනවා..රාවණා රජතුමා සම්බන්ධව වගේ අර පේනවා කියන එළිය සම්බන්ධව සුට්ටක් හොයලා බලනවා..

    ReplyDelete
  17. වටිනා පෝස්ටුවක්. අන්තර්ජාලයේ කිසිම තැනක නොදුටු පින්තූරි කීපයක්. මේ වතාවේ සිරිපා කරුණා කරන්න ගියාම අනිවාර්යෙන්ම වැඳපුදා ගන්න ඕනා. මගේ එකම බලාපොරොත්තුව ලෝක විනාසේ වෙන්න කලින් සොලොස්මස්ථාන සියල්ලම වැඳපුදා ගන්න එක. එහෙම නැතිනම් බෞද්ධයෙක් විදියටයි ලංකාව වටේම රස්තියාදුගහන එකෙක් විදියටයි මගේ ජීවිතෙන් අවංකවම තේරුමක් නෑ. ඉතිරිවෙලා තියෙන්නේ තැන් දෙකයි. දිවා ගුහාවයි. මුතියංගනයයි. අනිකුත් සෑම තැනක්ම මම වන්දනා කරලා තියෙනවා. ඒ නිසා සන්තෝසයි ඇත්තටම.

    ReplyDelete
  18. මේක ගැන වැඩි විස්තර ලඟදීම දැන ගන්නට ලැබේවි නේද?
    henryblogwalker (මට හිතෙන හැටි) the Dude (HeyDude) and මගේ ඩෙනිම My Blue Jeans

    ReplyDelete

මගේ මේ පුංචි වෑයම පිළිබඳ අදහසක් දැක්වුවොත් එය මට විශාල ශක්තියක්.මල් මෙන්ම ගල් වුව කම් නැත.

Bottom Ad [Post Page]

| by NT